teisipäev, 3. november 2009

Mina ja mu maailm

Vahel mulle tundub nagu ma oleks teiselt planeedilt, teen lihtsalt oma asja nagu mulle meeldib . Naudin seda ja enda jaoks teen seda ka täitsa hästi. Siis, aga satun pärismaailma, kus asjad käivad teistmoodi. Pärismaailm on üsna mustvalge, on või ei ole. Midagi vahepealset seal pole. Võibolla see ei ole nagu päris minu koht, aga võibolla ma pole lihtsalt nii, hea, et olla hea. Ning kuna saab olla ainult hea ja halb, siis ma olen halb. Võibolla sellepärast ma olengi teiselt planeedilt. Seal, kus saab olla nagu hmm "normaalne".
Tegelikult see pole oluline, ma lihtsalt mõtlesin ... xD

Midagi väga tarka ma teinud ei ole. Võistesin Väänas, Mecuga. 125 sõitsin esimesele takistusele (nitsa-okser) nii viltu peale, et tõmbasin posti oma jalaga pikali, ülejäänd oli puhas, suht feil. 115 teises osas andsin palju gaasi ja 2 tõket tuli all, minumaailmas täiesti normaalne võistlus :P

Popi vahepeal lonkas, saatsin ta ükskord välja jatõmbas vist midagi ära, sõi veits equipalazone pulbrit ja varsti oli OK :) Kordetanud olen teda nüüd ja 2 korda sadulaga. Esimene kord oli paras klounaad see tallist välja tulemine. Paar esimest sammu kõndis ja siis hakkas rodeot tegema, kuigi tallivahekäik pole väga kitsas, on seal kaerakastid, kuhu otsa ta vahepeal tahtis hüpata ja suht kõrgele pani pukki ka, umbes 20 seki kestis ta protestiaktsioon, siis rahunes maha :P ja läksime maneeži, pärast enam vastuväiteid polnud :P Tegin galoppi ka vähe korde peal (sain rohkem maneeži keskel teha) koguaeg jooksis risti ja üldse väga nagu ei viitsind. Täna tegin ka sadulaga, natuke selga panemise ajal niheles, aga suurt probleemi polnud, välja läks natuke selg küürus, aga ei hakand hüplema. Kordet tegin jälle külgratsmetega, seekord omaomadega (hmm üle aastate kasutan siis neid), suht peaaegu väiksed ka talle, aga noh teises augus praegu nii, et käib küll ;) Täna tõusis ilusti galoppi ja jooksis õigest jalast :)) Pärast kordetamist kõlusin tal veel küljepeal kah, vaikselt juba lubab (seistes, liikudes kindlasti teeks midagi kavalat ) ;D Otsustasin , et 13 Reede lähen talle selga ,siis vaatasin kalendrit ja see kuu ongi selline päev nii, et varsti siis :D

Tixiga olen ikka ka teind, tänagi tegin , G sadulaga taas + G geelikaga, siis on väga hea. Galopp juba vahepeal nagu PÄRIS :) Suuremal voldil hakkab juba täitsa lõdvestunult jooksma :))))) Nii nummi, nummi, nummi . :)

Paar kuud nüüd ei saa Esmaspäev ja Kolmapäev käia :((((( Autokool :SSS

Kommentaare ei ole:

Teave minu kohta

Minu foto
Ikka mina. Friik ja muidusöödik.